אדריכלות בית פרטי, איך זה עובד?

תהליך אדריכלות בית פרטי תלוי ונעשה בהתאם לתשוקת הלקוח ורצונותיו, שהם משמעותיים בכל תהליך אדריכלות אך במיוחד  כשזהו בית פרטי בו התכנון מתחיל מאפס והאפשרויות פתוחות. עם זאת, זהו תהליך מורכב הדורש התחשבות בגורמים רבים נוספים: בטיחותיים, טכניים וגם בירוקרטיים. בסופו של דבר, עבודתה של חברת אדריכלות היא להצליח ולהביא לכם את החלום שלכם, בנוי לתלפיות. כאמור, הן תהליך התכנון והן  תהליך הבניה הם ארוכים ומורכבים ודורשים בין היתר גם אישורים, כך שאדריכל צריך להתחשב ולקחת בחשבון פרטים רבים. לכן, במיוחד כאשר מחפשים חברה למטרת אדריכלות בית פרטי, חשוב לשים לב היטב במי בוחרים. חברת אוסטק שמיר היא חברת אדריכלות בעלת ניסיון רב בתכנון בתים פרטיים אך גם בתכנון מגוון סוגי מבנים נוספים.

אדריכלות בית פרטי, מתחילה ממיפוי הצרכים שלכם

לכל לקוח ולכל משפחה יש צרכים שונים. לדוגמה, יש משפחות מרובות ילדים, כאלו שצריכות מתן תשומת לב משמעותי למרחב המשותף. לעומתן, יש משפחות בהן שני ההורים עובדים מהבית, תופעה שכיחה בימינו, כך שהאדריכל, חייב לתת את הדעת על יצירה של מרחב עבודה נעים ואפקטיבי. לכן, תהליך עבודתו של אדריכל מתחיל קודם כל בשיחה עם הלקוח, בהבנת הצרכים שלו הנוגעים לתכנון הבית וגם הכרת טעמו ורצונותיו מבחינת סגנון עיצוב הבית, האם הוא מכוון לסגנון כפרי או מודרני וכמובן מהו התקציב העומד לרשותו. תהליך אדריכלות  בית פרטי מתחיל בהיכרות טובה עם הלקוח ומשם יכול האדריכל לתרגם את הרצונות לכדי תכנון בהתאם לתנאי השטח, תקציב ופרמטרים נוספים.

איך הטעם האישי שלכם נכנס לתמונה

אמנם, אתם עתידים לחיות בבית ולהתנהל בתוכו והוא באמת, צריך לשקף את הצרכים הטכנים שלכם. אבל, לא פחות חשוב מזה, להשקיע בעיצוב של הבית. בואו נודה על האמת, מרחב אסתטי ונעים לעין, משפיע עמוקות על האופן בו נרגיש במרחב. לא סתם אמרו חז"ל: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם'. אבל, איך אפשר לתרגם את הרעיונות שנמצאים אצלכם בראש, לכדי שרטוט חי וקיים?  תפקידו של האדריכל הוא קודם כל להציג בפניכם שורה של אלטרנטיבות, כאלו שיעזרו לכם לבחור במתאימה לכם מכולם כך שיווצר חיבור בין הרצוי למצוי. מחפשים אדריכל לתכנון בית פרטי? אנו באוסטק שמיר  בעלי ניסיון רב בתחום ועומדים לרשותכם..

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן