איזו שיטת ניקיון חלונות בגובה מתאימה לכל בניין?

עבודת ניקוי חלונות בגובה דורשות העסקה של צוות מקצועי, תדירות נכונה ובחירת טכניקה בהתאם לתנאים בשטח. ניקיון חלונות גבוהים ניתן לבצע בשיטת סנפלינג, מנוף וגם אוסמוזה הפוכה. את שיטת הניקיון נבחר כך שתשיג את התוצאות הטובות ביותר באמצעות אנשי מקצוע. ניקיון חלונות בגובה, כרוך בסיכון ודורש הסמכות ותעודות בהתאם ולפי תקן. חשוב להקפיד לעבוד עם חברות מקצועיות אשר להן תעודות, הכשרה, ביטוחים, ציוד חדיש וחומרי ניקוי איכותיים. ההבדלים בין עבודת ניקוי חובבנית לבין ניקוי חלונות מקצועי ניכרים בתוצאות ובמשך הזמן בו החלונות שלכם שומרים על מראה נקי.

ניקוי חלונות יש לבצע באופן קבוע, כאשר תדירות עבודות הניקיון נקבעת בהתאם למזג האוויר והנטייה של החלונות לצבור לכלוך. כמו כן, קיימים אזורים, בהם חלונות מתלכלכים מהר יותר בהשוואה לאחרים. חברת הניקיון אחראית להגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש להשלמת המשימה. בניינים גבוהים עם חלונות גדולים נהוג לנקות בשיטת סנפלינג בה צוות הניקוי נתלה מחוץ לחזית הבניין, ובמקרים של חלונות רחבים בבניינים לא גבוהים מדי, שיטת המנוף תשיג תוצאות טובות. כאשר קיימת גישה נוחה מבפנים לניקוי חיצוני של החלון אפשר יהיה לבחור בשיטת אוסמוזה הפוכה המעניקה ברק מנצנץ.

ציוד בטיחות לניקוי חלונות בגובה

חשוב להבין, כי שמירה על בטיחות העובדים והעוברים ושבים, הכרחית לכל אורך הדרך. כמו כל עבודה אחרת שמתבצעת בגובה גם ניקוי חלונות דורש שימוש בציוד בטיחות, הכשרה לעבודה בגובה והקפדה על נהלי העבודה, ועל כל המתקנים והציוד לעבור בדיקות תקינות קבועות. השימוש בציוד יתבצע על פי תקני הבטיחות הקבועים בחוק, וכמו כן, כל העובדים נדרשים להיעזר בציוד מגן עם דגש על רתמת קשירה להגנה מפני נפילות. עובד המבצע סנפלינג או מנקה חלונות בגובה על מנוף זקוק לרתמה כאמצעי למניעת נפילות במקרה של אבדן שיווי משקל. הרתמה אינה מפריעה לעבודה או מגבילה את התנועה.

מחירים של שירות ניקוי זה:

עלות של עבודת ניקיון לחלונות נקבעת על פי סוג החלון, גודל השטח, שיטת הניקוי, משך הזמן הנדרש להשלמת העבודה וצורך בציוד מיוחד. שילוב בין שיטת הניקיון המתאימה ביותר לסוג החלון, ציוד חדיש וחומרי ניקוי איכותיים הוא החסכוני ביותר.

מחפשים חברת ניקוי חלונות שמתמחה בחלונות גבוהים? חברת קרן שמש יודעת להציע פתרון מבריק לכל חלון וכל בניין. עם חברת קרן שמש אתם נהנים משירות מקצועי, יחס אישי, עמידה בזמנים, זמינות, ציוד חדיש ומחירים נוחים – חייגו עכשיו להזמנות 050-9393031.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן