בכל עיר יש שכונה כזאת

הסיפור של נווה שאנן מרתק ולא פלא שכל כך הרבה מחפשים לגור בה. נווה שאנן היא שכונה שבכל עיר בישראל כמעט יש כמוה, שכונה ותיקה מהמאה הקודמת שמשלבת בתוכה את הסיפורים וההיסטוריה של כל המאה השנים האחרונות בבניינים שיש בה. זוהי שכונה ענקית שמשתרעת על פני כמה גבעות ומאופיינת בכמה סגנונות בנייה לפי תקופות ולפו אוכלוסיות שבאו לגור בה, מהמבנים הנמוכים והישנים ביותר ועד החדישים והגבוהים ביותר שיש. חתך האוכלוסייה בין חילונים לדתיים וחרדים והוא מציע לכולם מקום לחיות בו באחד האזורים היפים והמתפתחים ביותר בעיר. דירות למכירה נווה שאנן חיפה מוצעות למי שמחפש נכס לגור בו או להשקעה טובה לשנים רבות משום שאין ספק שזוהי שכונה שהמגורים בה טובים ומתאימים לרבים שמחפשים איכות חיים לצד מיקום נוח גם לנתיבי תחבורה מרכזיים וגם למוסדות תרבות והשכלה. משרד מיקי קודה נדל"ן מתמחה גם במציאת נכסים למכירה בנווה שאנן חיפה כמו בכל אזור הצפון.

שכונה טובה היא שכונה לכל החיים

היתרון הגדול ביותר של נווה שאנן הוא העובדה שהיא שכונה שיש בה היצע גדול של סגנונות בנייה וחיים ולכן גם המגוון שלה מתומחר בהדרגה, מבלי להתפשר על איכות חיים. מדובר בשכונה מגוונת מאוד גם מבחינת הרבדים התקופתיים שמציעים נכסים לפי מדרג סוציו-אקונומי כך שזה מתאים לרבים ואפשר למצוא בה מבנים בגדלים שונים, יקרים יחסית וגם כאלה שהם עדיין זולים עם פוטנציאל להשבחת הערך שלהם עוד לפני שיפוצים. נווה שאנן חיפה מבוקשת מאוד בשנים האחרונות גם בגלל ההתקדמות ההדרגתית בפרויקטים של התחדשות עירונית בחיפה. בשכונה זאת כבר רואים את התוצאות של התמקדות בחידוש הבניינים ולכן יש צפי לעליית מחירים שכדאי להקדים אותה כבר עתה.

לקנות נכון בחיפה

אם נווה שאנן פחות מדברת אליכם ואתם מעדיפים דווקא את מערב העיר, גם בה תוכלו למצוא מגוון גדול של שכונות ואזורי מגורים שיש בהם ללא ספק התחדשות לצד מתחמים ישנים שיש להם פוטנציאל התחדשות. השאלה היחידה היא מהן הכוונות שלכם – למגורים לכם או להשקעה, ולפי זה תדעו באיזה צד של חיפה לבחור ולהתאים את התכניות שלכם לכך. רכישת דירה בחיפה מחייבת התייעצות עם מומחים ולזה מתאים איש נדל"ן כמו מיקי קודה נדל"ן בחיפה, שמכיר את העיר ויוצא לליווי קונים בשטח למציאת הנכס האידיאלי בשבילם. הידע והניסיון שלו עוזרים לקנות את הנכס הנכון לכם בחיפה ובאזור. התקשרו: 052-6440124

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן