היכולת לשמור על החיים, תלויה בכם

יש לא מעט אנשים שמתמודדים עם בעיות ואתגרים שקשורים לניהול אורח חיים בריא. אבל אם אתם מתמודדים עם בעיות כמו התמכרות לחומרים מסוכנים, בוודאי שאתם חייבים לעשות הכל על מנת לשמור על החיים שלכם ולבקש עזרה במקרה הצורך. זה לא פשוט, וזה בעיקר דורש המון זמן והמון מחשבה, כדי להצליח ליצור תהליך שיקום נכון. אך יחד עם זאת, אתם חייבים להעזר בידע וניסיון המקצועיים של אנשי מרכז גמילה ושיקום, על מנת להצליח. ‏בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לכם לעבוד עם אנשי הצוות של מרכז הטיפול של עמותת צעדים אחרת, בשביל לתכנן את ההחלמה שלכם ולקבל את כל הכלים הדרושים לאורך הדרך.

עצרו, וחשבו על העתיד שלכם

‏על-פניו, אתם יכולים לעשות כל מיני שינויים בחיים שלכם על מנת להתמודד עם הצורך להשתמש בחומרים ממכרים. ‏אבל לאורך זמן יהיה קשה מאוד לשמור על המוטיבציה שלכם ואפילו על היכולת לעמוד כנגד הפיתויים, בלי שאתם נעזרים באנשי מקצוע. ועל כן, חשוב לכם לעצור ולפנות אל מכוני גמילה מוסמכים, ‏שיכולים לעזור לכם לחשוב על העתיד שלכם ולתכנן את הטיפול שאתם צריכים לקבל.

גמילה היא תהליך עם מטרה ברורה

‏בוודאי בכל מה שקשור לתהליך גמילה מקוקאין, יש רציונל מאוד ברור שאתם צריכים לדעת איך לתכנן, אם אתם רוצים לבוא להשלים את התהליך בצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, אין לכם את הידע והניסיון המשחקים. ולכן צריך לשבת עם אנשי המקצוע מבעוד מועד ולהבין אלו כלים יכולים לשרת את המצב הגופני שלכם בצורה הטובה ביותר ואיך לתכנן את השלב הבא בטיפול.

התכנון הוא שם המשחק

‏בתהליך גמילה מסמים ואלכוהול אין מקום לספונטניות. אתם רוצים וצריכים לדעת בדיוק מה קורה לאורך כל שלב בדרך. בוודאי אם אתם מתמודדים עם גמילה פיזית קשה במיוחד. ‏וחשוב להיות בסינכרון מלא גם עם בני המשפחה שלכם וגם עם אנשי המקצוע שמלווים אתכם לאורך הדרך. ‏כך שיש לכם על מי לסמוך ואתם יודעים בדיוק למה לצפות בשלב הבא של התהליך. 

‏הידע והניסיון מקצועי של אנשי הצוות של מרכז הטיפול של עמותת צעדים אחרת יכול לעזור לכם לתכנן את תהליך הגמילה שלכם וגם ליצור שקיפות בדיוק כמו שמגיע לכם לקבל, ‏אם אתם מתמודדים עם בעיות כל כך קשות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות המקצועי ניתן לפנות לטלפון מספר 055-9724107.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן