חוקר פרטי בדרום

אם אתם מחפשים חוקר פרטי דרום כדאי לכם להזדרז ולהתקשר עוד היום אל חברת ש.כספי. כל יום בו אנכם פועלים במרץ לחקר האמת הוא יום בו אתם מאפשרים לאדם אחר לבגוד בכם, לגנוב מכם ולהסתיר מידע. פנייה מוקדמת ככל האפשר אל משרד חקירות מקצועי כמו ש.כספי חיונית לצמצום הנזק וקבלת ההחלטות הנכונות. אם אתם מוכנים להתמודד עם האמת – חייגו עכשיו. כדאי להגיע אל פגישת הייעוץ עם כל המידע הדרוש לחוקר להתחלת החקירה.

כמה זמן אורכת חקירה פרטית?

לא ניתן לקבוע מראש כמה זמן יידרש לחוקר להשגת ההוכחות שאתם מחפשים. הניסיון של חברת ש.כספי מאפשר לחוקרים לתת הערכה לגבי מספר השעות ומשך החקירה. חוקר פרטי בדרום שביצע כבר אלפי מעקבים אחר בני זוג בוגדים יודע להעריך כמה זמן יידרש לחשיפת הבגידה במקרה שלכם. קיימים מקרים בהם חקירות מסתיימות בתוך ימים ספורים בעוד במקרים אחרים נדרשת עבודה של שבועות.

מה התפקיד שלכם במהלך החקירה?

הדבר היחיד שאתם מתבקשים לעשות בזמן שהחוקר הפרטי מבצע את עבודתו זה לשמור על דיסקרטיות. אתם נדרשים שלא לשוחח עם איש על פרטי החקירה ולא ליידע איש (גם לא אנשים קרובים) בדבר החקירה. המשיכו בשגרת חייכם והתנהגו כרגיל. שינוי התנהגותי שלכם עלול לשבש את החקירה ולהקשות על עבודת החוקר. אלא אם התבקשתם באופן מפורש לבצע פעולות מסוימות, אל תעשו דבר.

מי יידע שפניתי אל חוקר פרטי בדרום?

חוקר פרטי בדרום ובכל אזור אחר בארץ מחויב לשמירה על דיסקרטיות מלאה. החוקר אינו רשאי להעביר את הפרטים שלכם לאיש. כל העברת מידע תתבצע רק באישור שלכם. אם אתם תשמרו על דיסקרטיות איש לא יידע שפניתם אל חוקר פרטי.

איך חוקרים פרטיים אוספים מידע?

  1. מעקבים (רכב או רגלי)
  2. מצלמות סמויות, מכשירי האזנה וציוד טכנולוגי נוסף
  3. תשאולים וחקירות

מה הלקוח מקבל בתום החקירה?

סיום החקירה מלווה בקבלת דוח בו מפורטים כל המעקבים ותוצאות החקירה. אתם תקבלו לידכם את כל התמונות שצולמו במהלך החקירה כולה. הדוח יכלול הוכחות ואתם תוכלו בהתאם להמשיך לקראת הגשת תלונה במשטרה, הגשת תביעה בבית משפט או פתיחת תיק גירושין. לשאלות נוספות וייעוץ ראשוני חייגו 054-6204394

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן