להיגמל מהרגלי השתייה

ישנם מגוון רחב של סוגי התמכרויות, בין אם זה התמכרות לסמים, להימורים, לקניות, לפלאפון, לעבודה ועוד, אחת מן ההתמכרויות המסוכנות ביותר והנפוצות ביותר היא התמכרות לאלכוהול שכן סוג זה של התמכרות הינו בעייתי במיוחד ממגוון סיבות, הגמילה מאלכוהול הינה קשה, ויכול להתלוות אליה פרכוסים, ותסמינים פיזיים נוספים של עצבנות וחוסר תקשורת. בנוסף לכך יש להבין תחילה באיזה סוג מכור מדובר שכן ישנם מגוון סוגים, בין אם זה מכור אשר שותה כל יום קצת, או מכור ששותה כל זמן קבוע הרבה מאוד. כמו כן התמכרות לאלכוהול הינה מסוכנת במיוחד, שכן כמו כל ההתמכרויות יושבת גם על צד נפשי עמוק, בנוסף לכך התמכרות לאלכוהול מלווה בסכנה למוות והרס של רקמות חשובות בגוף האדם. לשם גמילה איכותית וטובה מאלכוהול תוכלו לפנות אלינו לשבטיא ונספק עבורכם את מרכז הגמילה הטוב ביותר בשביל כלל סוגי ההתמכרויות. אצלנו בשבטיא אשר הינו מלון בוטיק קסום תקבלו יחס חם, מטפלים צמודים, צוות מיומן ואיכותי של מטפלים, פסיכיאטר מומחה ונקרולוג, וכן סביבה תומכת ורגועה. בנוסף אנו בונים תוכניות אשר משולב בתוכן עשיית כושר גופני וכן דרכים פרקטיות ומעשיות לצאת לדרך חיים בריאה יותר.

משככי כאבים והסיכונים שבהם

משככי הכאבים הינם יעילים במיוחד עבור כלל סוגי הכאבים שיש, אך הסיכון החמור במשככי הכאבים זוהי כמובן ההתמכרות אליהם. אחד ממשכי הכאבים אשר ההתמכרות אליו נפוצה במיוחד זהו פרקוסט אשר הינו חומר ממכר במיוחד וחזק אשר תסמיני הגמילה מפרקוסט הינם קשים במיוחד.  כמובן זהו סם ממשפחת האופיאטים, ומאפייני הגמילה מלווים בחרדה, כאבי בטן, שלשולים ועוד. הגמילה מהסם הזה צריכה להיות בהדרגה וכן גם מבוקרת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים אשר יודעים בדיוק כיצד לגמול אנשים ממשככי כאבים אשר יכולים להיות הרסניים לטווח הארוך. כמו כן אנשים אשר עושים שימוש בפרקוסט מעלים לאט לאט את השימוש בו ומתמכרים אליו יחסית מהר.

להיגמל באופן בריא ואיכותי

הדרך הטובה ביותר להיגמל מסמים או מכל סוג של התמכרות באופן איכותי וממוקד זה באמצעות מכון גמילה איכותי וקפדני אשר יודע בדיוק איך להעביר תהליכים, איך להתייחס למטופלים ומה לעשות במדויק. שכן סוגי הטיפול הינם שונים בין מטופל למטופל בלי קשר לאופי ההתמכרות. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לשבטיא אשר הינו מלון בוטיק המשמש כמרכז גמילה מושלם. אצלנו תקבלו יחס אחר מתוך רצון לעשות טוב ובאמת לצאת לדרך חדשה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 058-712-4712 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן