להשתמש באומנות כדי לספר לכם סיפור

שימוש באומנות כדי לספר סיפור גדול יותר, לא זר לרוני כורש, מי שמשתמש בכלי כבר לא מעט שנים כדי לשנות את חייהם של רבים. היום, אתם יכולים להיות אלו הנהנים מיכולותיו המרשימות כדי להנציח את הקרובים לכם שעזבו את העולם. באמצעות שימוש בחומרי גלם מיוחדים ועיבוד של החומר, אפשר ליצור מצבות אומנותיות, כאלו שלא יהיו רק חיפוי אבן על הקבר, אלא יהיו כמו תמונת ראי לאדם הנפטר, מי שהוא היה בחייו. צלצלו למידע נוסף 052-2797554

שלבי האבל משתנים מאדם לאדם

להתגבר על פרידה זה אף פעם לא קל ואין כל ספק כי שלבי האבל הם אמנם דומים, אבל משתנים מאדם אחד לשני. כאשר אתם למעשה מעניקים לעצמכם את ההזדמנות לדבר את הסיפור, בצורות שונות, הרי שמדובר על כלי להחלמה ועיבוד. לא רק זה, אלא שניתנת לכם ההזדמנות לתאר בצורה קצת אחרת, את המקום שהאדם הנפטר תפס בחיים שלכם. רוני כורש, מי שהקים את 'אדם ואבן', יודע זאת מקרוב. בתור מי ששכל את אביו ובחר להנציח אותו בחומר, הרי שגם במקרה הזה, הוא ישמח ללוות אתכם ולספר את הסיפור שלכם, עוד פעם, מחדש.

אם תיכנסו לאתר האינטרנט תוכלו לראות מספר מצבות מעוצבות, כאלו שיתנו לכם השראה ויעזרו לכם לבחור איך לספר את הסיפור של האדם ממנו אתם נאלצים להיפרד כעת.

תיהנו מליווי מלא לאורך כל התהליך

תהליך עיצוב המצבה הוא במידה רבה תהליך של החלמה. תקבלו את ההזדמנות להציץ מחדש לחדרי הלב ולחשוב ביחד, איך אתם רוצים לספר את הסיפור הזה. סוגי אנדרטאות שונים נראים אחרת ובכל פעם הם אומרים משהו מעט אחר. לכן, כדי שתוכלו לקחת חלק במסע הזה, הרי שהוא מתחלק למספר חלקים:

בשלב הראשון, אנחנו בוחנים את המקרה ומנסים לשרטט תיאור כללי של מצבה

אחרי שאנחנו מתוודעים לסיפור חייו של האדם המת אנחנו מתחילים להציע מיני פרשנויות כדי שנוכל להתחיל ביצירת המצבה.

שלב שני, אנחנו קובעים לוח זמנים ויוצאים לדרך

הכי חשוב לנו זה לא רק לעשות עבודה קפדנית ומעולה, אלא, כמובן, לעמוד בלוח זמנים קפדני, מתוך כבוד אליכם, האנשים הזוכרים.

שלב שלישי ואחרון, יוצרים סקיצות ובוחרים את העיצוב הרלוונטי

אנחנו נציע לכם לאורך הדרך שורה של אפשרויות, אנחנו נרצה לשמוע מכם באיזה עיצוב תעדיפו לבחור, על מנת שנוכל ליצור את היצירה בהתאם לשאיפות שלכם.

לפרטים ולמתן תשובות לשאלות, אנחנו ממתינים לכם כאן. 052-2797554

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן