מה קורה כשאנחנו מסתבכים עם החוק

מאשימים אותי שביצעתי עבירה על החוק

רוב האזרחים במדינת ישראל הם אנשים טובים ושומרי חוק. אבל לפעמים, ייתכן שנגיע למצב בו נואשם בביצוע עבירה פלילית, בין אם אנחנו אשמים או חפים מפשע. במצבים מהסוג הזה, כנראה תפתח חקירת משטרה בעניין, ייתכן שנזומן לחקירה באזהרה ואף נמצא עצמנו במעצר עד תום ההליכים. במסגרת ההליך הפלילי בישראל, אנו צריכים סיוע משפטי מקצועי ולכן כדאי לנו להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום הפלילי. אם לא נמצא אחד כזה בעצמנו, הסנגוריה הציבורית יכולה למנות אחד בעבורנו ללא תשלום כחלק מזכויותינו לפי החוק. עורך דין שכזה תפקידו להגן עלינו ולייצג אותנו בהליכים המשפטיים בערכאות השונות של בית המשפט. אמנם, מפני שלא תמיד מדובר בעורכי הדין המצטיינים ביותר, שגם ככה נמצאים בעומס עבודה גדול, נעדיף להיעזר בשירותיו של עוד פלילי שיקדיש את מלוא מרצו וזמנו בעבורנו.

מה הן העבירות הפליליות שיכולים להאשים אותי בהן

בחוק העונשין הישראלי ישנן עבירות פליליות רבות בין מאות סעיפי החוק. מהי עבירה פלילית? כשאדם ביצע מעשה שהחברה בישראל רואה אותו כפסול, וחברי הכנסת החליטו להעניש מי שיבצע אותו, המעשה הפסול הופך לעבירה פלילית שנכנסת לספר החוקים. המעשה הזה יגרור עונש למבצע בדמות מאסר, קנס וכדומה. בין סוגי העבירות השונות נוכל למצוא עבירות מוכרות כמו רצח ושוד. יש גם קבוצות של עבירות בעלות מאפיינים מיוחדים ומשותפים, כמו למשל עבירות צווארון לבן כדוגמת שוחד והפרת אמונים, שבעלות מאפיין משותף של שחיתות ציבורית. אם הוגש נגדנו כתב אישום מומלץ לשכור עו"ד פלילי במרכז או בכל אזור אחר בארץ.

האשימו אותי בעבירה פלילית, מה לעשות?

אם הואשמתם בביצוע עבירה, בלי קשר לשאלה האם אתם חפים מפשע, כדאי להיעזר בעורך דין פלילי מקצועי שמתמחה בעבירות פליליות מהתחום שמופיע בכתב האישום נגדכם. הסיכון במשפט הפלילי גבוה הרבה יותר בגלל שלעבירות כמו הריגה יש בחוק עונשים הרבה יותר קשים בדמות שנות מאסר וכו'. בנוסף גם הסטיגמה הציבורית כלפי מי שהורשע בעבירה פלילית וכן רישום במאגר הפלילי יכולים להרוס את עתידו של כל אדם. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

ליצירת קשר 03-9158500

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן