פרויקטים בחיפה – במחירים הוגנים

פרויקטים בחיפה מציגים, בין היתר, דירות למכירה לכל מתעניין. הדירות ממוקמות בשכונות רבות ונאות בעיר, כך בנווה שאנן, באזורים אחרים בכרמל ובנוספים ברחבי העיר. לכל שכונה יש מאפיינים משלה ואיכות חיים טובה. הדירות מגיעות בגדלים ובמפרטים מגוונים. מיקי קודה זכיין של חברת סנצ'ורי 21 חיפה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

פרויקטים בחיפה מוצעים במחירים הוגנים. אנשים פרטיים מתעניינים, לרוב, בדירות אבל ניתן למצוא אחרים אשר רוצים לרכוש נכס מסחרי לטובת השקעה. כך חנות במרכז מסחרי. מסעדה, בית קפה או נכס מניב אחר. בחיפה יש שכונות איכותיות מבוקשת. רבות מהן נמצאות על הכרמל וממוקמות על אחד מהרכסים שלו. שכונת נווה שאנן הינה אחת הוותיקות והמוערכות. יש בה את כל התשתיות העירוניות המספקות שירותים מגוונים לתושבים. כך מוסדות ציבור, גני שעשועים, מרכזים מסחריים, סופרמרקטים ועוד. מעבר לכל היתרונות הללו יש לאזור יתרון אדיר בזכות הנוף הנשקף לים, לגליל ולאזורים אחרים.

פרויקטים למגורים

ניתן למצוא פרויקטים מעולים הכוללים בניינים ו/או מגדלי דירות המציעים מגורים נוחים ומשודרגים. יש בניינים שעברו שדרוג במסגרת תמ"א  38. באזורים אלו קיים גם היצע רב של דירות יד שניה שחלקן משופצות, בתים עם שטח צמוד וכן הלאה. כך, שההיצע הרב יכול לקלוע לצרכיהם של רבים. איש תיווך בעל ניסיון יכול להציע את כל אלו. הוא ילווה כל מתעניין ויסייע לו בתהליך. במיוחד, כאשר מדובר על דירות מיד שניה בהם יש צורך לערוך בדיקות בטאבו לגבי רישום הנכסים, מצבם המשפטי, עיקולים אם קיימים עליהם וכדומה.   

שירותי תיווך מעולים

מיקי קודה זכיין של חברת סנצ'ורי 21 חיפה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ וליווי, בדיקת מסמכים, המלצות על עורכי דין, חברות לשיפוץ, שמאים ובעלי מקצוע נוספים בתחום ועוד. הוא בעל רישיון לעיסוקו וברשותו ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים. במשרדו תשתית מעולה הכוללת מבחר דירות לרכישה ברחבי העיר חיפה. הוא ישמח להעמיד את כישוריו ויכולותיו לכל לקוח חדש או ותיק.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן