רופא מוהל מומלץ

לא מעט הורים אשר נולד להם בן, מתחילים להתכונן לאירוע ברית המילה שעתיד להיערך ביום השני להיוולדו של התינוק. בעוד שיש לא מעט הורים שיבחרו עבור ביצוע טקס הברית במוהל מוסמך ומקצועי אשר ידוע כירא שמיים ומנוסה בתחום, הרי שישנם כאלה שיחששו לבחור במוהל מוסמך ויעדיפו לבחור דווקא רופא מוהל מומלץ אשר יבצע את ההליך לאחר שנתן לתינוק זריקת הרדמה שלא תגרום לו להרגיש את הכאב. אם אתם מחפשים מוהל מומלץ או רופא מוהל מומלץ, כדאי מאוד שתדעו כי בארגון ברית יוסף יצחק תמצאו מגוון רחב של מוהלים המבצעים את הברית לשם מצווה, לכל אדם, בכל גיל ובכל רחבי העולם. הארגון עוסק בתחום 34 שנים ואחראי על מילת יהודים רבים.

מדוע מתלבטים בין רופא מוהל מומלץ למוהל מוסמך?

בעבר, לא הייתה כלל התלבטות וכאשר היה נולד תינוק זכר, היו פונים מייד למוהל מוסמך אשר ידוע באמינות שלו ובכך שהוא עורך לא מעט בריתות. יחד עם זאת, בשנים האחרונות שוק המוהלים הפך להיות פרוץ ויתגלו לא מעט מקרי התחזות למוהלים אשר בגינם נגרם נזק בלתי הפיך לתינוקות. הורים רבים לא מבחינים בהבדל שבין מוהל מומחה ולבין אדם שמתחזה למוהל והדבר מסוכן מאוד. לכן, אם בכל זאת לא מעוניינים לבחור רופא מוהל מומלץ לביצוע ההליך, חשוב מאוד לבחור במוהל מנוסה ומוסמך אשר הוסמך לעסוק בתחום זה לאחר שעבר קורס מוהלים, קיבל תעודת אסמכה רלוונטית ואף  התלווה למוהל מוסמך במשך פרק זמן ארוך בכדי ללמוד את ביצוע הברית. כמובן שהוא גם התנסה בעריכת בריתות בהשגחת המוהל.

האם גם רופא יכול להיות מוהל?

חשוב מאוד להבין כי לא כל רופא יכול לבצע ברית מילה ובכדי לבצע את ההליך בהתאם להלכה היהודית, עליו לעבור הכשרה והסמכה הלכתית הנדרשת. רופא אשר למד מילה לרוב יהיה בעל יד בתחום כירורגיה אורולוגית. מוהל מוסמך לעומת רופא מוהל מומלץ לא למד כמובן כירורגיה, על אף שלמד בוודאי את הפן הכירורגי המעשי הנדרש לצורך ביצוע ברית מילה ולצורך התמודדות עם כל סיבוך שעלול להיווצר במהלך הטקס. מוהל מומחה הוא לרוב מוהל אשר מבצע לא מעט בריתות מילה בחודש וחשוב מאוד לזכור זאת כאשר מחפשים מוהל שכן, בהחלט לא כדאי לבחור במוהל שרק החל את דרכו בתחום זה.

אם אתם מחפשים מוהל מוסמך או רופא מוהל מומלץ ומקצועי, צרו קשר עם ארגון ברית יוסף יצחק שיסייעו לכם בבחירתו. 1-800-222-770

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן